237751
Book
In basket
Największe błędy utrudniające organizacjom odnoszenie sukcesów wynikają z braku zrozumienia celu i chronologicznego porządku, w jakim powinny odbywać się poszczególne etapy pozycjonowania strategicznego. Autorzy na podstawie swojego ponad 15-letniego doświadczenia stworzyli oryginalną kompletną mapę narzędzi marketingowych, prowadzącą firmy ustrukturyzowaną drogą − od pomysłu na biznes aż do zbudowania własnej marki. Książka jest pełnym i wyczerpującym poradnikiem, jak − od zera − wprowadzić na rynek zwycięski projekt, wyznaczając właściwy kierunek już na starcie. • Kreatywne koncepty - jak powstają, ich związek z rynkiem, zmieniającym się kontekstem oraz dynamiką ekonomicznych i finansowych czynników organizacji. • Zgodność pomiędzy oferowanymi produktami/usługami, sposobem ich komunikowania oraz wartościami firmy i danej grupy społecznej − jak ją utrzymać. • Dogłębne analizy przypadków firm odnoszących sukcesy w budowaniu silnej i znanej marki, ilustrujące poszczególne zagadnienia.
Availability:
Copies are only available in the library: sygn. 65 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Da zero al brand : guida completa al marketing strategico, dal posizionamento alla comunicazione, 2021
General note
Tytuł oryginału: Da zero al brand : guida completa al marketing strategico, dal posizionamento alla comunicazione, 2021.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again