237658
Książka
W koszyku
Uczenie się w przestrzeniach cyfrowych uniwersytetu : studium teoretyczno-empiryczne / Lidia Bielinis. - Wydanie I. - Kraków : Impuls, 2022. - 335 stron : fotografie, ilustracje ; 25 cm.
Książka Lidii Bielinis uzupełnia naszą wiedzę na temat wyjątkowo rzadko badanego zagadnienia, jakim jest technologicznie wspomagane uczenie się młodzieży akademickiej. Stanowi przykład opracowania perfekcyjnie zaprojektowanego metodologicznie i niezwykle uczciwego oraz rzetelnego w zakresie zastosowanych procedur naukowego wnioskowania. Autorka, prowadząc swój erudycyjny wywód, jako badaczka zawsze zachowuje niezbędny dystans, bazuje na danych, a jednocześnie śmiało żongluje licznymi nowymi teoriami, takimi jak choćby konektywizm, generatywizm czy smart education. W konsekwencji publikacja ta ukazuje ugruntowany, wiarygodny i kapitalnie udokumentowany obraz znaczeń i sensów nadawanych przez młodych dorosłych procesowi uczenia się podczas zajęć akademickich z wykorzystaniem różnorakich stref cyfrowych (np. portali społecznościowych).
Status dostępności:
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Inny tyt: Learning in the digital spaces of the university : theoretical-empirical study
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 311-331.
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja została sfinansowana przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej