237751
Book
In basket
W publikacji omówiono zjawisko tożsamości płciowej z perspektywy wielu dyscyplin badawczych, przede wszystkim pedagogiki. Zawarto w niej przegląd teorii naukowych, których cel stanowi wyjaśnienie statusu identyfikacji płciowej w zakresie zdrowia, etyki i praw człowieka. Publikacja jest skierowana do pedagogów i studentów pedagogiki, badaczy problemów społecznych i edukacyjnych, a także praktyków: nauczycieli, wychowawców, edukatorów.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 289-315.
Target audience note
Dla pedagogów, badaczy zajmujących się problemami edukacyjnymi, nauczycieli, wychowawców, studentów i edukatorów.
Funding information note
Publikacja sfinansowana przez Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again