236099
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
W niniejszej pracy przedstawia autor głowne tezy oraz najważniejszych autorów z zakresu teorii komunikowania zajmującej obecnie poczesne miejsce na rynku akademickim. Znajdują się tu zarówno zróżnicowane metody analizowania przykładów komunikowania, jak i opisy potwierdzających je torii. Dzięki temu będziecie mogli rozpoznać i zrozumieć kulturowe znaczenie pozornie prostych komunikatów, jakie wysyłają w Waszym kierunku np. programy telewizyjne czy też zdjęcia w codziennych gazetach. Edycja zwiera zupełnie nowe materiały dotyczące teorii, metod, ideologii, a także nowych zastosowań strukturalizmu i badań nad odbiorcą komunikatu.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: Introduction to communication studies, 1990.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 237-241.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej