235989
Książka
W koszyku
Przedsiębiorco, jesli chcesz skutecznie działać na rynku, czyli jeśli chcesz wiedzieć: jak poznać słabe i silne strony własnego przedsiębiorstwa? jak zdobywać informacje o konkurentach i otoczeniu, w którym działasz? jakie strategie stosować i kiedy? jak wyszukiwać okazje do kutecznego konkurowania? jak konkurować, żeby wejść na rynek, a jak, żeby się na nim utrzymać? to koniecznie przeczytaj tą książkę.
Status dostępności:
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Competitive strategy : techniques for analyzing and competitors, 1980
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: Competitive strategy : techniques for analyzing and competitors, 1980.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 368-[370]. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej