237727
Książka
W koszyku
Wizualny PR : siła obrazów w komunikacji organizacji / Alicja Waszkiewicz-Raviv. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, copyright 2021. - 227, [3] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Monografia ta jest spójnym, choć interdyscyplinarnym opisem uwarunkowań i funkcji obrazów w komunikacji współczesnych organizacji. Badania i analizy teoretyczne wprowadzają czytelnika w świat narzędzi komunikacji wynikających z doświadczeń przekazów wizualnych m.in. infografik, fotografii w mediach społecznościowych, filmów promocyjnych YouTube, animacji, wystaw muzealnych etc. Pozycja zawiera teoretyczne wprowadzenie do wizualnego PR, opisuje jego siłę w kształtowaniu postaw odbiorców. To również praktyczne studium przypadku, które może stanowić inspirację dla praktyków zarządzania organizacją.
Status dostępności:
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 207-222.
Uwaga dotycząca finansowania
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu, w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej