Sorting
Source
Katalog zbiorów
(153)
Form of Work
Książki
(153)
Poradniki i przewodniki
(40)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje naukowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(125)
only on-site
(27)
unavailable
(16)
Branch
Wypożyczalnia dla dorosłych
(140)
Czytelnia naukowa
(27)
Filia Os. Kochanowskiego
(1)
Author
Sałbut Bartosz
(9)
Rzychoń Tomasz
(5)
Sugiero Joanna
(5)
Usarzewicz Wojciech
(4)
Hadnagy Christopher
(3)
Kanclerz Anna
(3)
Kuczyńska-Szymala Daria
(3)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(3)
Sinek Simon
(3)
Sobolewska Agnieszka
(3)
Waśko Zbigniew
(3)
Witkowska Magda
(3)
Witkowska Magdalena
(3)
Allen David (1945- )
(2)
Bakalarz Dariusz
(2)
Chmielecki Michał
(2)
Dobrzański Jarosław
(2)
Duda-Piechaczek Edyta
(2)
Dutko Maciej
(2)
Holiday Ryan
(2)
Hollins Peter
(2)
Jabłoński Artur (marketing)
(2)
Jagielnicki Adam
(2)
Kamińska Mirella
(2)
Kwiatkowska Dorota
(2)
Lake Neville
(2)
Lipa Michał
(2)
Machnik Marcin
(2)
McIver Meredith
(2)
Mitoraj-Jaroszek Małgorzata
(2)
Najman Marta
(2)
Rojek Katarzyna
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Strzelecka Magdalena
(2)
Szymańska Kamila
(2)
Tatar Katarzyna
(2)
Trump Donald (1946- )
(2)
Walczak Tomasz
(2)
Wawrzyniak Michał (1976- )
(2)
Wrycza-Bekier Joanna
(2)
Żmigrodzki Marcin
(2)
Ali Moi
(1)
Allen James (1960- )
(1)
Anastasi Mark
(1)
Bakalarska Justyna
(1)
Barrow Colin
(1)
Basu Rintu
(1)
Batko Andrzej
(1)
Beck Gloria (1968- )
(1)
Becker Gary Stanley (1930-2014)
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Berman Karen (1962- )
(1)
Biernat Kamil
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Blakeslee Sandra
(1)
Bland Michael
(1)
Blank Steven G
(1)
Blikle Andrzej (1939- )
(1)
Bloch Michał
(1)
Blount Jeb (1966- )
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Bullock August
(1)
Bulzacki Tomasz
(1)
Bureš Ivan
(1)
Buzan Tony (1942- )
(1)
Cardone Grant
(1)
Case John (1944- )
(1)
Cichoń Marcin
(1)
Ciećwierz Agnieszka
(1)
Cooke Robert A. (1931- )
(1)
Cramer James J
(1)
Damodaran Aswath (1957- )
(1)
Denning Stephen (1944- )
(1)
Dennison Dell
(1)
Diamond Ellen
(1)
Diamond Jay
(1)
Docker Peter
(1)
Doman Don
(1)
Doman Margaret
(1)
Dorf Bob
(1)
Doz Yvez L
(1)
Dragon-Philipczyk Magdalena
(1)
Drewczyński Wojciech
(1)
Drozda Łada
(1)
Dąbrowski Paweł
(1)
Eales-White Rupert
(1)
Evans Vaughan (1951- )
(1)
Fallon Pat
(1)
Fawcett Tom
(1)
Fishkin Rand
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fournier Camille
(1)
Fraś Piotr
(1)
Friedman Milton (1912-2006)
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Garrett Chris (1974- )
(1)
Geppert Olga
(1)
Giełzak Marcin (1987- )
(1)
Godlewski Seweryn
(1)
Goldsmith Marshall
(1)
Year
2020 - 2025
(36)
2010 - 2019
(61)
2000 - 2009
(55)
Time Period of Creation
2001-
(54)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
Country
Poland
(151)
Language
Polish
(152)
English
(2)
Audience Group
Menedżerowie
(5)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Przedsiębiorcy
(2)
Bezrobotni
(1)
Kobieta
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Demographic Group
Literatura polska
(1)
Subject
Sukces
(16)
Zarządzanie
(16)
Przedsiębiorstwo
(12)
Marketing elektroniczny
(10)
Handel elektroniczny
(9)
Komunikacja interpersonalna
(8)
Samorealizacja
(8)
Perswazja
(7)
Public relations
(6)
Techniki sprzedaży
(6)
Giełda papierów wartościowych
(5)
Internet
(5)
Kadry
(5)
Marketing
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(5)
Reklama internetowa
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Szczęście
(5)
Decyzje
(4)
Manipulacja (psychologia)
(4)
Mentoring
(4)
Motywacja pracy
(4)
Negocjacje
(4)
Papiery wartościowe
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Przywództwo
(4)
Socjotechnika
(4)
Start-up
(4)
Coaching
(3)
Czas pracy
(3)
Finanse
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Kobieta
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Menedżerowie
(3)
Prezentacje i wystąpienia
(3)
Rozmowa kwalifikacyjna
(3)
Samopoznanie
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Stres
(3)
Autoprezentacja
(2)
Bogactwo
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Innowacje
(2)
Inwestycje
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Konkurencja
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Media społecznościowe
(2)
Mnemotechnika
(2)
Motywacja
(2)
Myślenie
(2)
Obsługa klienta
(2)
Pamięć
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Praca
(2)
Praca zespołowa
(2)
Produktywność pracy
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Rachunkowość zarządcza
(2)
Reklama
(2)
Retoryka
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Rynek
(2)
Sens życia
(2)
Sprzedaż
(2)
Szkolenie zawodowe
(2)
Sztuka pisania
(2)
Sztuka wojenna
(2)
Techniki samopomocy
(2)
Władza
(2)
Zarządzanie czasem
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Znaki towarowe
(2)
Administracja
(1)
Alians strategiczny (ekonomia)
(1)
Analiza biznesowa
(1)
Avon Products
(1)
Barwy
(1)
Biblioteki witrualne
(1)
Biznesplan
(1)
Blogi
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
CV
(1)
Chciwość
(1)
Content marketing
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Crowdfunding
(1)
Crowdsourcing
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Decyzja
(1)
Decyzje finansowe
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dotacje unijne
(1)
Ekonomia
(1)
Emisja głosu
(1)
Etyka biznesu
(1)
Subject: work
Sunzi bingfa
(1)
Subject: time
2001-
(9)
1901-2000
(1)
2001-0
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
500-401 p.n.e.
(1)
Subject: place
Polska
(2)
Chiny
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Genre/Form
Poradnik
(37)
Poradniki
(20)
Opracowanie
(5)
Podręczniki
(5)
Podręcznik
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Blogi
(1)
Kryminał
(1)
Mowy
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Powieść
(1)
Reportaż
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(23)
Rozwój osobisty
(16)
Psychologia
(10)
Praca, kariera, pieniądze
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Językoznawstwo
(1)
153 results Filter
Book
In basket
(Onepress)
Każdego dnia podejmujemy decyzje w odniesieniu do osobistego zestawu założeń i wartości. To one kształtują nasz styl przywództwa i podejście do niego. Czy faktycznie są słuszne? Czy tylko nam się wydaje, że takie są? Dziś w dążeniu do tego, by efektywnie kierować firmą i zbudować świetny, zmotywowany zespół, nie ma miejsca na uczenie się na własnych błędach. Dzięki tej książce, będącej owocem bogatego doświadczenia autora, poznasz odpowiedzi na najważniejsze pytania nurtujące tych, którzy przewodzą innym. Z pewnością docenisz tę publikację, jeśli lubisz praktyczne podejście i poszukujesz wskazówek, które można natychmiast wprowadzić w życie. Skorzystaj z nich, by dzień po dniu stawać się lepszym liderem!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
Techniki negocjacji i wywierania wpływu / Michał Chmielecki. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 227, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dostawcami. Zdolność do uważnego wysłuchania potrzeb drugiej strony, a następnie do wypracowania rozwiązania korzystnego i dla nas, i dla partnera biznesowego stanowi warunek budowania owocnych, długotrwałych relacji, pozwalających w efekcie zwiększać wpływy i zyski przedsiębiorstwa. Ta książka wyczerpująco wyjaśnia, na czym polegają profesjonalnie prowadzone negocjacje, oraz podpowiada, z których technik negocjacyjnych warto korzystać i o jakich zasadach negocjatorskich należy zawsze pamiętać. Wskazuje, które tematy warto poruszać w rozmowie biznesowej, a które lepiej pominąć. Pozwala zrozumieć wagę planowania procesu negocjacyjnego i dobrze przygotować się do dyskusji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Biblia e-biznesu / Marcin Cichoń [et al.]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2013. - 648 s. : il. ; 25 cm.
(Onepress)
Tytuł serii
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Poszukiwanie nowej pracy to... ciężka praca. Ciężka, stresująca i zazwyczaj mozolna. Ogłoszenia rekrutacyjne nierzadko przybierają skomplikowaną formę. Nazwa oferowanego stanowiska brzmi na pierwszy rzut oka atrakcyjnie, ale gdy uważnie się wczytać, lista oczekiwań pracodawcy względem przyszłego pracownika okazuje się nierealna. Ludzie o tak szerokich kompetencjach po prostu nie istnieją! Może zatem, skoro choć część wymogów udaje się spełnić, warto odpowiedzieć na ogłoszenie, wysłać CV i czekać? Przecież - wiadomo - jakoś to będzie! Zaraz, zaraz, to nie tak. Do szukania pracy, tak jak do każdego innego projektu, trzeba się porządnie przygotować. Po pierwsze - zastanowić się, jakie zdolności, predyspozycje, umiejętności i doświadczenia możemy zaproponować przyszłemu pracodawcy. Po drugie - spisać je w formie krótkiego, konkretnego życiorysu. Po trzecie - ustalić, jak rozwinąć poszczególne jego punkty w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej. Po czwarte - być gotowym na spotkanie z rekruterem. Osobą, która wbrew pozorom jest po naszej stronie. Chce jak najszybciej znaleźć dla firmy odpowiedniego pracownika. Właściwie przygotowany kandydat jest w stanie w trakcie rozmowy przekonać rekrutera, że to właśnie jego kompetencje są tymi, których firma potrzebuje. Znajdź swoje mocne strony Sprawdź, czy proponowana praca jest dla Ciebie Poznaj metody i sztuczki rekruterów Zdobądź stanowisko, o którym marzysz.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
Era Agile / Stephen Denning ; [tłumaczenie Wojciech Moch]. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 319 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress)
Na okładce podtytuł: o tym, jak sprytne firmy kształtują swoją efektywność.
Sukces firmy wcale nie zależy od dostępu do technologii lub danych. W skrajnych przypadkach nawet wynalezienie rewolucyjnej technologii nie chroni przedsiębiorstwa przed porażką, jeśli nie jest ono w stanie odpowiednio jej wykorzystać. Oznacza to, że różnica między wielkimi zwycięzcami a wielkimi przegranymi tkwi w metodzie prowadzenia organizacji. Jeśli firma chce dobrze prosperować, musi bardzo sprawnie wprowadzać nowe technologie i dane. Powoli staje się jasne, że w epoce Agile tradycyjne metody zarządzania zawodzą. Trzeba zacząć stosować radykalnie odmienne sposoby zarządzania, mimo że tego rodzaju transformacja często wydaje się trudna do przeprowadzenia. W tej książce zaprezentowano przełomowe idee, które zmieniają podstawy funkcjonowania firm. Zobrazowano to inspirującymi przykładami wielu słynnych organizacji na różnych etapach rozwoju. Wykazano, jak ważna dla sukcesu zespołu jest wierność nowym celom, zasadom i wartościom, a przede wszystkim permanentna innowacyjność. Oprócz omówienia praktyki Agile w kontekście prowadzenia projektów programistycznych znakomicie ujęto tu istotę tego paradygmatu zarządzania, a w szczególności najlepsze metody kierowania pracą. Można je zastosować wszędzie: w małych i wielkich firmach z praktycznie każdej branży, zarówno produkcyjnych, jak i usługowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Publikacja porusza zagadnienia dotyczące współpracy korporacji ze startupami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 65 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Wszystko zaczyna się od... rozmowy Wyobraź sobie dwoje ludzi. Co sprawi, że z obcych staną się znajomymi? Co pozwoli im się przedstawić i czegoś nawzajem o sobie dowiedzieć? Rozmowa. Oczywiście, że wstępem do nowej znajomości jest rozmowa. To ona pomaga rozwinąć relację, ale często też przyczynia się do jej zakończenia. Wypowiedziane w zdenerwowaniu albo bez przemyślenia ostre słowa mogą zranić i zniszczyć to, co latami wypracowywano za pomocą innych słów - życzliwych i dobrych. Szczególnie w pracy, w relacji szef - podwładny, trzeba na nie uważać. Warto nauczyć się rozmawiać w sposób, który informuje, ale nie rani. Krytykuje, lecz nie obraża. Przekazuje wiedzę, ale nie poucza. I motywuje - szczerze, skutecznie i bez pseudopsychologicznej nowomowy. Szefie! A czy Ty wiesz, jak rozmawiać ze swoimi pracownikami? Odważnie Mądrze Życzliwie Odpowiedzialnie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Onepress)
Genre/Form
Tytuł serii
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Onepress)
Na okł. i s. tyt.: Wykorzystaj internet jako narzędzie promocji firmy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Tytuł oryginału: The $100 startup : reinvent the way you make a living, do what you love, and create a new future.
Masz dość harowania na czyjś rachunek? Czujesz, że Twoja praca wysysa z Ciebie ostatnie soki? A może Twoim marzeniem jest prowadzenie własnej firmy i poczucie wolności, które daje taka praca? To świetnie! Bez względu na to, ile masz pieniędzy, masz ich wystarczająco dużo. Tak jak w przypadku podróżowania, rozpoczynanie działalności gospodarczej na własną rękę lepiej wychodzi tym, którzy nie mają zbyt wiele. Będziesz bowiem zmuszony do improwizowania, wdrażania kreatywnych rozwiązań i twardego stąpania po ziemi. To Twoja prawdziwa wartość i pierwszy krok do sukcesu. Ta książka stanie się Twoim najlepszym kumplem, doradcą i mistrzem w ciągu nadchodzących miesięcy. Znajdziesz tu mnóstwo praktycznych wskazówek na temat samodzielnego zapewniania sobie środków do życia, dokładne dane finansowe dotyczące kapitału początkowego i inne cenne informacje od przedsiębiorców, którzy już odnieśli sukces na swoim. Dowiedz się, w jaki sposób można prowadzić życie pełne przygód i jednocześnie mieć poczucie spełnienia, a także zapewnić sobie przyzwoite zarobki. Ten poradnik Cię do tego zainspiruje.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 65 (1 egz.)
Book
In basket
Socjotechnika : sztuka zdobywania władzy nad umysłami / [Christopher Hadnagy ; przedmowa: Steve "Woz" Wozniak] ; przekład: Cezar Matkowski. - Wydanie II, [przejrzane i zaktualizowane]. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - 309 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
(Onepress)
Wykorzystaj najlepsze techniki hackerskie, aby lepiej bronić się przed atakami. W sieci zabezpieczeń, które stworzyliśmy dla ochrony naszych danych, najsłabszym elementem jest zawsze czynnik ludzki. Hackerzy, zarówno etyczni, jak i nie, korzystają z wachlarza sztuczek opierających na "hackowaniu osobistym" i pozwalających przekonać innych do ujawnienia haseł, przekazania wrażliwych plików, przelania znacznych sum pieniędzy i świadomego podjęcia działań, które zdecydowanie nie są w najlepszym interesie osób, które wykonują te czynności. Książka Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami opisuje te sztuczki, aby umożliwić specjalistom zajmującym się bezpieczeństwem danych wykorzystanie tych umiejętności w celu odkrycia i wyeliminowania słabości zabezpieczeń. Niniejsza pozycja zarówno przedstawia techniki takie, jak modelowanie komunikacji, mentalność plemienna, obserwacja bądź manipulacja, jak i prezentuje wskazówki umożliwiające rozpoznanie, zwalczanie i zapobieganie atakom wykorzystującym inżynierię społeczną.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz się z niej: Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie. Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!). Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy. Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków! Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia. Książka Zrozumieć marketing jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług. Dowiedz się, jak: Wprowadzić potencjalnego klienta w świat Twoich produktów i usług. Sprawić, by nawiązał z Tobą stałą współpracę. Przygotować analizę rynku i określić odpowiednią grupę docelową. Zaprojektować idealną kampanię marketingową w oparciu o tworzenie treści i kampanie płatne (Google, Facebook, LinkedIn).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Panowanie nad stresem / Mirella Kamińska [et al.]. - Gliwice : "Helion", cop. 2003. - 138 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Onepress)
Na okł.: dowiesz się, czy Twoja osobowość czyni cię mniej lub bardziej podatnym na stres, poznasz sposoby zapobiegania powstawaniu konfliktów międzyludzkich, nabędziesz praktycznych umiejętności skutecznego relaksowania się.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 65 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 65 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again